Гарантія та повернення


Обов'язково перевіряти одержуваний товар у відділенні Нової пошти, на наявність дефектів викликаних неправильної (неякісної) транспортіровкой.Прітензіі приймаються у відділенні Нової почти.Якщо клієнт залишив відділення і через деякий час виявив дефекти на товар викликані транспортуванням, то такі претензії будуть вiдхиленi.Обмiн і повернення помилково замовлених товарів здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, належної якості, без слідів установки.

 

Термін повернення грошових коштів залежить від способу повернення і становить не більше 10 робочих днів від дати надходження повернутого товару на склад Продавця разом з заповненим Покупцем заявою на повернення. Звертаємо увагу, що повернення грошових коштів на банківську карту здійснюється швидше поштового переказу і становить до 3 робочих днів

Гарантія та сервісне обслуговування

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:


товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Товари неналежної якості з категорій: "Трубки, шланги, гайки", "Фільтри та ремкомплекти" обміну та поверненню не підлягають!


Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині який знаходиться за адресою м Харків вул. Червоні ряди, 14.

Заповнити форму на сайті "Повернення / обмін товару"

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: +380958196674. Умови обміну або повернення товару вказані више.Расходи за пересилку сплачує відправник.


Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар зажадає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнюйте за тел. +380958196674 (пн. - пт. С 9:00 до 18:00)


Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.


Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:


товар з повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

порушення схоронності гарантійних пломб;
наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
якщо серійний номер знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.


Гарантійні зобов'язання не поширюються:

на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
на програмні продукти, які не поставляються разом з виробом;
на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою вироби